AANBOD & creaties

Werken aan de zichtbaarheid van je bedrijf? Een toffe actie promoten?

Van folders tot aan promovideo’s, bij Studio SpinLink kun je terecht om multimedia-opdrachten uit te zetten!

We denken graag met je mee!

Weet je nog niet welke middelen je in kunt zetten om je doel te bereiken? We kunnen sparren over de mogelijkheden!

grafische vormgeving

Grafisch

Van logo's tot infographics

Of je ons nu inschakelt voor het maken van een flyer, folder, logo of een complete huisstijl, de boodschap van jouw bedrijf vertalen wij in een pakkend ontwerp. Herkenbaar en toch onderscheidend. Twee belangrijke voorwaarden als het gaat om grafische vormgeving.  

Grafisch ontwerp

Waar kun je aan denken bij grafisch ontwerp?
• drukwerk & reclame
• logo & huisstijl
• visitekaartjes
• folders & flyers
• brochures & magazines
• advertenties & banners

Film

van interviews tot green screen

(Online) videocontent wordt steeds populairder. Het is namelijk bewezen dat we beelden sneller opnemen dan tekst. Wij bedenken en produceren promovideo’s, timelapses of videographics. Samen aan de slag met een passend script?

Film

Waar kun je aan denken bij film?
• bedrijfs(promo)video
• videoclips
• shortfilm
• flixel
• motiongraphic
• editing

film videocontent
fotografie

Fotografie

van productfotografie tot evenementen

Sprekende foto’s zijn onmisbaar in professioneel promotiemateriaal. Foto’s trekken aandacht en beïnvloeden vaak onze (eerste) indruk. Goed beeldmateriaal versterkt je centrale boodschap.

Fotografie

Waar kun je aan denken bij fotografie?
• web & social media
• werk
• sfeer & impressie
• producten
• activiteiten & evenementen

Websites

Je online zichtbaarheid vergroten

met een website kun je je bedrijf op een professionele en toegankelijke manier presenteren. Het stelt je in staat om je producten en diensten te tonen, je verhaal te vertellen en in contact te komen met potentiële klanten.

websites
  • Website bouwen
  • Website aanpassen door content te plaatsen en creëren
    • beeld, pagina’s en teksten toevoegen
film videocontent
Grafische ontwerpen

3, 2, 1, start met… de presentatie van jouw bedrijf

Je bedrijf presenteren aan de buitenwereld doe je met een huisstijl. Je hebt een bedrijfsnaam met een logo met het doel om herkend te worden en je naamsbekendheid te vergroten.

Om herkenning te creëren en je te onderscheiden van de concurrent kies je voor een bepaalde look en feel, die aansluit bij jouw bedrijf. Je wil een bepaalde doelgroep bereiken en aantrekken, je communiceert op de manier die jouw doelgroep aanspreekt en bereikt.

Logo

Herkenbaarheid creëren bij jouw doelgroep, dat is het doel van een goed logo. Een logo zegt iets over wie je bent als bedrijf.

Huisstijl

Hoe presenteer je jouw bedrijf naar buiten toe? Een huisstijl vormt de visuele identiteit van de organisatie. 

visitekaartjes huisstijl

Visitekaartjes                                             

  • Personeel
  • Algemeen kaartje met bedrijfsgegevens
  • Kaartje met een ander doel, bijvoorbeeld mensen aansporen een vraag te stellen

Informatie en acties verspreiden

Om jouw bedrijf onder de aandacht te brengen kun je flyers, folders, posters en brochures inzetten. Deze producten ontvang je gedrukt. Je kunt hiermee informatie delen over je bedrijf en/of acties onder de aandacht brengen. Je kunt de producten (laten) verspreiden, in je (of een) winkel neerleggen, meegeven aan (potentiele) klanten of inzetten tijdens markten en beurzen.

Flyer

Enkel of dubbelzijdig bedrukt vel papier.

  • Acties, met evt. kortingsbonnen
  • Basisinformatie bedrijf
  • Producten/diensten in het kort
jaarverslag creatief

Folder
Bestaat uit één vel papier, maar dan met minstens één vouw. Een folder kan op verschillende manier gevouwen worden, bijvoorbeeld een enkele vouw, wikkelvouw en luikvouw.

  • Informatie over werkplekken
  • Informatie over bedrijf
  • Cateringfolder
  • Menukaart

Brochure
Een boekje die uit meerdere vellen bestaat.

  • Producten/dienstenbrochure
  • Werkzaamheden
  • Cateringboekje

Poster

  • Acties
  • Bedrijfsinformatie
  • Mededelingen

Bonnen en kaarten

Een (after-sale) kaart om je klanten te bedanken voor het gebruikmaken van jouw diensten, een leuke verjaardags- of beterschapskaart voor je deelnemers en medewerkers, kortingsbonnen voor je klanten of een uitnodiging voor een evenement.

Verras klanten, deelnemers of collega’s met een leuke kaart of bon.

  • Ansichtkaart
  • Cadeaubon
  • Kortingsbon
  • Feest- en verjaardagskaart
  • Spaarkaarten
  • Uitnodiging en Save The Date

Advertenties

Een advertentie kun je inzetten om producten, diensten, acties en evenementen te promoten. Je kunt online adverteren op internet en via social media, maar ook offline in bijvoorbeeld de krant of een magazine. 

Advertentie
Voor on- en offline adverteren

  • Acties/korting onder de aandacht brengen
  • Algemene advertentie bedrijf
  • Producten/diensten promoten

Menukaart

Om je dranken, lunchgerechten en dinermogelijkheden te presenteren kun je een menukaart laten maken. Een menukaart kan in vele vormen en maten gepresenteerd worden. Offline voor in het restaurant en digitaal voor op je website en op social media. 

Bij drukwerk heb je ook nog keuze uit meerdere soorten papier, welke uitstraling past bij jouw bedrijf?

flyer theeschenkerij

Banieren en borden

Een stuk stof (bijvoorbeeld een vlag of canvasdoek) of bord, dat een logo, bedrijfsinformatie of boodschap toont.

Duidelijk maken wie je bent en wat je doet? Laat je bedrijf zien door gebruik te maken van banieren en/of borden! 

Stickers

Stickers kun je gebruiken als informatief en/of herkenbaar etiket of om lekker rond de plakken en je naamsbekendheid te vergroten. 

  • Logo
  • Etiketten

Infographic

Met een infographic kun je complexe informatie/ processen snel en helder communiceren en visueel aantrekkelijk maken.

  • Stappenplan
  • Kaart

 

Magazine

Een magazine maken? Een magazine is een krachtig marketinginstrument om je bedrijf te promoten. Het biedt namelijk de mogelijkheid om een informatief en leuk marketing product mee te geven aan je netwerk en doelgroep. In het magazine kun je producten of diensten onder de aandacht brengen, informatie delen, je creativiteit uiten en je visie delen.

Vergroot je naamsbekendheid en deel waardevolle informatie op een leuke manier!

Webdesign

Website bouwen

Je online zichtbaarheid vergroten: met een website kun je je bedrijf op een professionele en toegankelijke manier presenteren. Het stelt je in staat om je producten en diensten te tonen, je verhaal te vertellen en in contact te komen met potentiële klanten.

Voordelen t.o.v. social media
Een website stelt je in staat om controle te hebben over je online aanwezigheid. Op social media platforms ben je afhankelijk van hun algoritme en regels. Op je website heb je de volledige controle over de inhoud, het ontwerp en de functionaliteit.

Creëer je eigen online visitekaartje. Met een professionele en toegankelijke website kun je laten zien waar jij voor staat!

Diensten

  • Website bouwen
  • Website aanpassen door content te plaatsen en creëren
    • beeld, pagina’s en teksten toevoegen

Enkele voorbeelden
 www.deprael.nl  
 www.nme-hs.nl 
 www.wijkbedrijfhetgroenhuis.nl
 www.ditisnais.nl

Werkwijze 

Bij het maken van een website zien de stappen er als
volgt uit:

1. Online intake
Om alvast een beeld te krijgen van je wensen en ideeën maken we gebruik van een online intakeformulier:
https://forms.office.com/e/Nmqg8YC2S6  
(doel website, wensen en ideeën in kaart brengen)

2. Fysieke intake
wensen en ideeën bespreken n.a.v. het intakeformulier

3. Voorstel structuur
(indeling) website

4. De klant levert benodigde inhoud aan voor de
website
In overleg 

5. voorstel vormgeving website
Na akkoord structuur en aangeleverde inhoud

6. online prototype
Na aanpassingen/akkoord voorstel vormgeving
wordt het online prototype gemaakt

7. Lancering
Na akkoord online prototype wordt de export
voor de lancering klaargemaakt

Film

(Online) videocontent wordt steeds populairder. Het is namelijk bewezen dat we beelden sneller opnemen dan tekst. Wij bedenken en produceren o.a. promovideo’s, timelapses of videographics. Je doelgroep bereiken met bewegend beeld en geluid? Bekijk hier de vele mogelijkheden!

Geen idee? We kijken graag met je mee naar een passende vorm en een goed script om jouw boodschap over te brengen!

Promotie video
Korte video 30-90 seconden waarin een product, dienst of bedrijf gepresenteerd wordt en duidelijk gemaakt wordt wat de kijker eraan heeft.

Bedrijfsvideo
Met een bedrijfsvideo brengen bedrijven hun product of dienst onder de aandacht van hun doelgroep. Een bedrijfsvideo heeft als uiteindelijke doel om meer omzet en winst te genereren.

 

Aftermovie
Een aftermovie is een korte, dynamische videofilm van de hoogtepunten tijdens evenementen, feesten of presentaties. Door sprekers en gasten aan het woord te laten, stijgt de waarde van de video.

Interactieve video
Een interactieve video is een film waarmee je de kijkers uitnodigt tot interactie. Denk dan bijvoorbeeld aan het toevoegen van knoppen, lagen die je aan kunt klikken of interactieve overlays.

Drone beelden
Drone beelden geven automatisch een wow-factor aan je video’s. Wanneer je iets ziet vanuit een ander perspectief (vanuit de lucht in dit geval), tilt dit de visuele ervaring naar een heel ander niveau. Je ziet bijvoorbeeld meer vanuit vogelperspectief en dit kan betoverend zijn.

VR training
Bij deze trainingen maakt men gebruik van een VR-bril. Hiermee zullen bepaalde lessen een veel grotere indruk op iemand maken dan een youtube filmpje of zelf een acteur. Je maakt het bijna écht mee. Grensoverschrijdend gedrag, omgaan met agressie, en er is nog veel meer mogelijk.

Instructievideo

Een video waarin uitleg wordt gegeven over de manier waarop hij of zij een product dient te hanteren of een hoe in een situatie te handelen.

Bumper
Een video bumper of bumperadvertentie is een zes seconden durend filmpje waarin reclame wordt gemaakt voor een merk. De ad wordt in elkaar gezet door een video editor en het doel is om binnen de korte tijd die je hebt een duidelijke boodschap over te brengen.

Animatie video
Een animatie vertelt een visueel verhaal, eventueel versterkt met voice-over.

Videopitch
Een korte video waarin wij jou vaardigheden en kwalificaties benadrukken en op een eigenzinnige en persoonlijke manier presenteren.

Live registratie

Je event of show met meerdere camera’s laten registreren, zorg dat er geen moment mist en van elke gewenste posities opnames worden vastgelegd.

Live streaming
Je event of show met meerdere camera’s laten filmen en direct via gewenste kanalen (zoals: YouTube, facebook, twitter, ect) online te bezichtigen. Van simpele stream tot niet simpele stream.

Fotografie

Bedrijfsfoto’s 
Sprekende foto’s zijn onmisbaar in professioneel promotiemateriaal. Foto’s trekken aandacht en beïnvloeden vaak onze (eerste) indruk. Goed beeldmateriaal versterkt je centrale boodschap.

  • werkzaamheden / activiteiten
  • Sfeer en impressiefoto’s 
  • Producten 
  • Team 

Portretfoto’s 
Portretfoto’s te gebruiken voor social media, de website, CV of het smoelenboek.