Aanbod & creaties

Zet in op zichtbaarheid

met Maatschappelijke Impact

Bij Studio SpinLink gaan we verder dan enkel zichtbaarheid creëren. Of het nu gaat om het promoten van een geweldige actie of het verhogen van de naamsbekendheid van je bedrijf, wij bieden diverse multimedia-oplossingen met een missie.

VIDEO & VR

VAN AFTERMOVIES TOT GREEN SCREEN

GRAFISCH

VAN LOGO’S TOT INFOGRAPHICS

FOTOGRAFIE

VAN PRODUCTEN TOT EVENEMENTEN

WEBDESIGN

JE ONLINE ZICHTBAARHEID

 

inspireren, groeien en bereiken

Van inspirerende folders tot pakkende promovideo’s, Studio SpinLink staat klaar om multimedia-opdrachten uit te voeren die niet alleen jouw doelen ondersteunen, maar ook bijdragen aan onze maatschappelijke visie.

Ontdek de kracht van multimedia met een missie en neem vandaag nog contact met ons op voor een creatieve en impactvolle samenwerking!

GRAFISCH DESIGN

Of je ons nu inschakelt voor het maken van een flyer, folder, logo of een complete huisstijl, de boodschap van jouw bedrijf vertalen wij in een pakkend ontwerp. Herkenbaar en toch onderscheidend. Twee belangrijke voorwaarden als het gaat om grafische vormgeving.

Starten met de presentatie van jouw bedrijf

Je bedrijf presenteren aan de buitenwereld doe je met een huisstijl. Je hebt een bedrijfsnaam met een logo met het doel om herkend te worden en je naamsbekendheid te vergroten.

Om herkenning te creëren en je te onderscheiden van de concurrent kies je voor een bepaalde look en feel, die aansluit bij jouw bedrijf. Je wil een bepaalde doelgroep bereiken en aantrekken, je communiceert op de manier die jouw doelgroep aanspreekt en bereikt.

Huisstijl

Logo

Herkenbaarheid creëren bij jouw doelgroep, dat is het doel van een goed logo. Een logo zegt iets over wie je bent als bedrijf.

Huisstijl

Hoe presenteer je jouw bedrijf naar buiten toe? Een huisstijl vormt de visuele identiteit van de organisatie. 

 

Visitekaartjes                                             

  • Personeel
  • Algemeen kaartje met bedrijfsgegevens
  • Kaartje met een ander doel, bijvoorbeeld mensen aansporen een vraag te stellen

Zet in op zichtbaarheid

Om jouw bedrijf onder de aandacht te brengen kun je flyers, folders, posters en brochures inzetten. Deze producten ontvang je gedrukt. Je kunt hiermee informatie delen over je bedrijf en/of acties onder de aandacht brengen. Je kunt de producten (laten) verspreiden, in je (of een) winkel neerleggen, meegeven aan (potentiele) klanten of inzetten tijdens markten en beurzen.

promotiemateriaal

Flyer

Enkel of dubbelzijdig bedrukt vel papier.

  • Acties, met evt. kortingsbonnen
  • Basisinformatie bedrijf
  • Producten/diensten in het kort

Folder
Bestaat uit één vel papier, maar dan met minstens één vouw. Een folder kan op verschillende manier gevouwen worden, bijvoorbeeld een enkele vouw, wikkelvouw en luikvouw.

  • Informatie over werkplekken
  • Informatie over bedrijf
  • Cateringfolder
  • Menukaart

Brochure
Een boekje die uit meerdere vellen bestaat.

  • Producten/dienstenbrochure
  • Werkzaamheden
  • Cateringboekje

Poster

  • Acties
  • Bedrijfsinformatie
  • Mededelingen
bonnen en kaarten

Bonnen en kaarten

Een (after-sale) kaart om je klanten te bedanken voor het gebruikmaken van jouw diensten, een leuke verjaardags- of beterschapskaart voor je deelnemers en medewerkers, kortingsbonnen voor je klanten of een uitnodiging voor een evenement.

Verras klanten, deelnemers of collega’s met een leuke kaart of bon.

  • Ansichtkaart
  • Cadeaubon
  • Kortingsbon
  • Feest- en verjaardagskaart
  • Spaarkaarten
  • Uitnodiging en Save The Date
    Advertenties

    Advertenties

    Een advertentie kun je inzetten om producten, diensten, acties en evenementen te promoten. Je kunt online adverteren op internet en via social media, maar ook offline in bijvoorbeeld de krant of een magazine. 

    Banieren en borden

    Banieren en borden

    Een stuk stof (bijvoorbeeld een vlag of canvasdoek) of bord, dat een logo, bedrijfsinformatie of boodschap toont.

    Duidelijk maken wie je bent en wat je doet? Laat je bedrijf zien door gebruik te maken van banieren en/of borden! 

     

    stickers

    Stickers

    Stickers kun je gebruiken als informatief en/of herkenbaar etiket of om lekker rond de plakken en je naamsbekendheid te vergroten. 

    • Logo
    • Etiketten
    magazines

    Magazine

    Een magazine maken? Een magazine is een krachtig marketinginstrument om je bedrijf te promoten. Het biedt namelijk de mogelijkheid om een informatief en leuk marketing product mee te geven aan je netwerk en doelgroep. In het magazine kun je producten of diensten onder de aandacht brengen, informatie delen, je creativiteit uiten en je visie delen.

    Vergroot je naamsbekendheid en deel waardevolle informatie op een leuke manier!

    menukaart

    Menukaart

    Om je dranken, lunchgerechten en dinermogelijkheden te presenteren kun je een menukaart laten maken. Een menukaart kan in vele vormen en maten gepresenteerd worden. Offline voor in het restaurant en digitaal voor op je website en op social media. 

    Bij drukwerk heb je ook nog keuze uit meerdere soorten papier, welke uitstraling past bij jouw bedrijf?

     

      infographics

      Infographic

      Met een infographic kun je complexe informatie/ processen snel en helder communiceren en visueel aantrekkelijk maken.

      • Stappenplan
      • Kaart

       

      WEBDESIGN

      Je online zichtbaarheid vergroten 
      met een website kun je je bedrijf op een professionele en toegankelijke manier presenteren. Het stelt je in staat om je producten en diensten te tonen, je verhaal te vertellen en in contact te komen met potentiële klanten.

      Voordelen t.o.v. social media
      Een website stelt je in staat om controle te hebben over je online aanwezigheid. Op social media platforms ben je afhankelijk van hun algoritme en regels. Op je website heb je de volledige controle over de inhoud, het ontwerp en de functionaliteit.

      Creëer je eigen online visitekaartje. Met een professionele en toegankelijke website kun je laten zien waar jij voor staat!

      Diensten

      • Website vormgeven
      • Website bouwen in WordPress Divi
      • Bestaande websites aanpassen door content te plaatsen en creëren
        • beeld, pagina’s en teksten toevoegen

      Bekijk ons werk:
      www.depraelgroningen.nl
      www.nme-hs.nl
      www.wijkbedrijfhetgroenhuis.nl

      onze werkwijze

      Werkwijze 

      Bij het maken van een website zien de stappen er als
      volgt uit:

      1. Online intake
      Om alvast een beeld te krijgen van je wensen en ideeën maken we gebruik van een online intakeformulier:
      https://forms.office.com/e/Nmqg8YC2S6  
      (doel website, wensen en ideeën in kaart brengen)

      2. Fysieke intake
      wensen en ideeën bespreken n.a.v. het intakeformulier

      3. Voorstel structuur
      (indeling) website

      4. De klant levert benodigde inhoud aan voor de
      website
      In overleg 

      5. voorstel vormgeving website
      Na akkoord structuur en aangeleverde inhoud

      6. online prototype
      Na aanpassingen/akkoord voorstel vormgeving
      wordt het online prototype gemaakt

      7. Lancering
      Na akkoord online prototype wordt de export
      voor de lancering klaargemaakt

      VIDEO & VR

      Videocontent wordt steeds populairder. Het is namelijk bewezen dat we beelden sneller opnemen dan tekst. Wij bedenken en produceren o.a. promovideo’s, VR-trainingen en instructievideo’s.

      Samen aan de slag met een passend script?

      Geen idee? We kijken graag met je mee naar een passende vorm en een goed script om jouw boodschap over te brengen!

      soorten video

      Promotie video
      Korte video 30-90 seconden waarin een product, dienst of bedrijf gepresenteerd wordt en duidelijk gemaakt wordt wat de kijker eraan heeft.

      Bedrijfsvideo
      Met een bedrijfsvideo brengen bedrijven hun product of dienst onder de aandacht van hun doelgroep. Een bedrijfsvideo heeft als uiteindelijke doel om meer omzet en winst te genereren.

      Aftermovie
      Een aftermovie is een korte, dynamische videofilm van de hoogtepunten tijdens evenementen, feesten of presentaties. Door sprekers en gasten aan het woord te laten, stijgt de waarde van de video.

      Interactieve video
      Een interactieve video is een film waarmee je de kijkers uitnodigt tot interactie. Denk dan bijvoorbeeld aan het toevoegen van knoppen, lagen die je aan kunt klikken of interactieve overlays.

      Drone beelden
      Drone beelden geven automatisch een wow-factor aan je video’s. Wanneer je iets ziet vanuit een ander perspectief (vanuit de lucht in dit geval), tilt dit de visuele ervaring naar een heel ander niveau. Je ziet bijvoorbeeld meer vanuit vogelperspectief en dit kan betoverend zijn.

      VR training
      Bij deze trainingen maakt men gebruik van een VR-bril. Hiermee zullen bepaalde lessen een veel grotere indruk op iemand maken dan een youtube filmpje of zelf een acteur. Je maakt het bijna écht mee. Grensoverschrijdend gedrag, omgaan met agressie, en er is nog veel meer mogelijk.

      Instructievideo

      Een video waarin uitleg wordt gegeven over de manier waarop hij of zij een product dient te hanteren of een hoe in een situatie te handelen.

      Bumper
      Een video bumper of bumperadvertentie is een zes seconden durend filmpje waarin reclame wordt gemaakt voor een merk. De ad wordt in elkaar gezet door een video editor en het doel is om binnen de korte tijd die je hebt een duidelijke boodschap over te brengen.

      Animatie video
      Een animatie vertelt een visueel verhaal, eventueel versterkt met voice-over.

      Videopitch
      Een korte video waarin wij jou vaardigheden en kwalificaties benadrukken en op een eigenzinnige en persoonlijke manier presenteren.

      Live registratie

      Je event of show met meerdere camera’s laten registreren, zorg dat er geen moment mist en van elke gewenste posities opnames worden vastgelegd.

      Live streaming
      Je event of show met meerdere camera’s laten filmen en direct via gewenste kanalen (zoals: YouTube, facebook, twitter, ect) online te bezichtigen. Van simpele stream tot niet simpele stream.

      FOTOGRAFIE

      Bij het inzetten van communicatiemiddelen zijn sprekende foto’s onmisbaar. Foto’s trekken aandacht en beïnvloeden vaak onze (eerste) indruk. Goed beeldmateriaal versterkt je centrale boodschap.

      • Bedrijfsfoto’s
      • Werkzaamheden / activiteiten
      • Sfeer en impressiefoto’s
      • Productfoto’s
      • Portretfoto’s / CV foto’s 

      We gaan graag voor jou aan de slag